Kobe Bryant Se Siente Genial con la Camiseta Del Barça

El 1 de febreru xunir a Michael Jordan, Oscar Robertson, Jerry West, John Havlicek, Kareem Abdul-Jabbar y Karl Malone como unu de los siete xugadores en llograr siquier 25 000 puntos, 5000 rebotes y 5000 asistencies. 1 de febreru superó, con más de 25 208 puntos, al llexendariu Jerry West a lo más anotador de la franquicia angelina. El 13 d’abril de 2016 retiróse definitivamente nun partíu ante Utah Jazz nel Staples Center, nel que consiguió 60 puntos, 23 d’ellos nel postreru cuartu (22-50 en tiros de campu),llogrando l’anotación más alta d’un xugador de la lliga nesa temporada. El 14 d’avientu de 2014, Kobe, gracies a un tiru llibre mientres el segundu cuartu nun partíu frente a Minnesota Timberwolves, asítiase como’l tercer máximu anotador na historia de la NBA superando a Michael Jordan. Mientres esta temporada Kobe Bryant tuvo una media de 33,9 minutos en pista, menos de lo habitual nes últimes temporaes pa llegar más folgáu de cara a la recta final de la temporada. Tamién yera un espertu defensor, camiseta kobe bryant el corte ingles exemplu d’ello son los ocho apaiciones nos meyores quintetos defensivos de la lliga nes últimes nueve temporaes. Ninguno de los nueve pasajeros a bordo sobrevivió. ↑ (n’inglés) «Bryant tosquile case ends in dismissal».

some smoke ↑ Associated Press (22 de marzu de 2007).«Bryant stays on fire, extends 50-point streak for Lakers» (n’inglés). ↑ Associated Press (11 de febreru de 2002). «Bryant rellumó más que naide». ↑ a b c Associated Press (7 de enero de 2003). «Bryant sets two NBA records for 3-point shooting» (en inglés). Consecutivos: 9 (7 de xineru de 2003 vs. Parte: 55 (2ª Parte, 22 de xineru de 2006 vs. Partíos: 23 (dos veces, la más recién el 31 de xineru de 2006 vs. La carrera internacional de Bryant cola camiseta de la selección estauxunidense empezó en 2006. Al añu siguiente ganó la medaya d’oru nel Tornéu de les Amériques de Las Vegas 2007, en ganando na final a la selección arxentina por 118-81 y rematar el tornéu con diez victories y nenguna derrota. Na fase final, esaniciaron por 116-85 a Australia en cuartos, a Arxentina por 101-81 en semifinales y yá na final ganaron a España. Con dos víctimas por el camino, agotados pero con la febril certeza de que todo era posible, los Nuggets afrontaron la tercera final de Conferencia de su historia. Al salir de allí, su intención era dirigirse al centro de la ciudad, tomarse un cóctel y luego comer algo antes de regresar al barco.

↑ «2007-2008 NBA Stats and League Leaders – National Basketball Association – ESPN» (inglés). ↑ «2002-2003 NBA Stats and League Leaders – National Basketball Association – ESPN» (inglés). ↑ «2006-2007 NBA Stats and League Leaders – National Basketball Association – ESPN» (inglés). Acabó con 937 puntos el so periplu nes finales NBA siendo’l décimu na llista. Un par de meses más tarde, en xineru, convertir nel xugador más nuevu en llograr 27 000 puntos. El 12 d’abril faltando 2 partíos de la temporada regular sufrió la peor mancadura de la so carrera de resultes de la cantidá de minutos que’l so entrenador D’Antoni dába-y por partíu, el so tendón d’Aquiles rompióse parcialmente pero magar ello salió a pista mancáu, llanzó los dos tiros llibres que-y quedaben pendientes y foise a vestuarios andando pol so propiu pie, tuvo que pasar por quirófanu y perdióse el restu de la temporada, dende esi 12 d’abril empezó una recuperación de 9 meses pa volver xugar la siguiente campaña. Al rematar esta temporada, Magic Johnson tomó la direición xeneral de Los Angeles Lakers col enfotu de liderar un nuevu proyeutu pal equipu angelino. El 2 de payares de 2012, Bryant convertir nel máximu recuperador de la historia del so equipu, que caltuviera Magic Johnson con un rexistru de 1724 robos.

Magic Johnson buscó a Kobe pa formar parte del so gabinete como asesor y impulsor de proyeutos que s’averen, como nel casu de reclutamiento de nuevos xugadores pa les siguientes temporaes, al empar de que funja como segundu entrenador del equipu. La biografía de Kobe Bryant sale a la venta el 13 de enero. ↑ Redacción (30 de enero de 2020). «Kobe Bryant fue a la iglesia y rezó horas antes de su trágica muerte». ↑ Kalich, camiseta kobe bryant nike Sidney. «Lakers Great Kobe Bryant Among Five Killed in Calabasas Helicopter Crash» (en inglés). NUEVA YORK – Una camiseta de Los Angeles Lakers con el número 24 de Kobe Bryant, que el jugador llevó en 25 partidos, se vendió este jueves por $5,849,700 en una subasta en línea de la casa Sotheby´s. La muerte de la ‘Mamba’ y de su hija Gianna afectó profundamente al español, hasta el punto de que llamó a su hija recién nacida Elisabet Gianna en honor a la pequeña de su gran amigo, de la que además es madrina Vanessa Bryant, la viuda del ’24’.